Höstigt

Det regnar så mkt att det börjar kännas lägligt att dra ihop ett gäng och bygga en ark... Alltså. Vad det regnar!!! Men mellan skurarna intalar jag mig att allt det höstiga också är mysigt. Som de frasiga äppelflarnen a' la äppelpaj jag gjorde till fredagsmyset. Äppelpaj är ju höst så det förslår ;-).

Läget med rörmokaren och köket då. Här snackar vi ett steg fram och två tillbaka. "Riva altanen för att komma åt vattenledningarna som ska bytas". Bila upp golvet på lilltoan, i tvättstugan/pannrummet osv. Jamen jippie. Det där med julskinka i nya köket blev plötsligt väääldigt avlägset. Pengarna räckte till nya vattenledningar men sen då!!?? Nä ja ää intä bitter. Inte det minsta. :-)
Kram//E

Caroline
2012-10-23 @ 14:34:36
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Oh my!! Krävs det såna ingrepp?! Det var ju kanske lite oväntat... Jag hade börjat grina. Hoppas det löser sig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0