Down

Fukost i magen, kottarnas kläder framplockade, paket inslaget. Snart drar vi iväg på 4-årskalas!! Bra med nåt uppiggande idag. Är så himla nere efter gårdagen. Jag börjar tro att bråckoperationen misslyckats...
Anneli
2012-10-18 @ 10:30:38

Beställ tid för ett återbesök, du ska se att det blir bra. Kram Anneli

Sofie - Mamma till två små
2012-10-21 @ 14:52:29
URL: http://lillgarden.blogg.se

Sv: Bra och bra vet jag inte om min blivit. Gick ner en hel del i vikt ungefär samtidigt och magen är allt annat än snygg kan jag säga.
jag tycker att där styngen sitter så är det hårt.
Sen har jag fått en liten liten kula som ibland syns och ibland inte.

TYcker det är dåligt att man inte har ngn slags efterkoll på en så pass stor operation. Jag hade SÅ SJUKT ont efteråt...
vet inte om mina svar gjort dig så mycket klokare....
Lycka till!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0