Family

.

 

Veckan rullar på och jag njuter av att bara få vara hemma med familjen mina lediga kvällar. Leka och pyssla, äta middag tillsammans, familjegosa i sängen efter maten och bara rå om dem som betyder allra, allra mest. Mitt i alla vardagsbestyr, renoveringskaos, jobbhets och komma-igång-med-träningsplaner så stannar jag upp och funderar. Ja, lite sopsortering bakom pannbenet behövs ibland,hihi :-).

 

Annars har veckan bjudit på massage! (Sjukt spänd i axlar, nacke och skuldror och jag misstänker att operationen är en av bovarna. Jag var typ som en fiolsträng den halvtimmen jag låg på op.bordet) uppvisning av ärr på VC (allt normalt men fult ärr... Jag märker allt mer att bråcket faktiskt ÄR borta. Och det känns ju bra!)  Jag körde ett mkt lugnt steppass i tisdags och imorgon kan det vara dags igen. Såååå himla trääääningssuuuugen!!!! ;-D. Och sen har F bilat för glatta livet. Just nu ingen toa nere och tvättstugan ett inferno... Kan vittna om att det luktar sådär att bila fram vattenrör och avloppsledningar... Men it needs to be done I guess, så vi bökar vidare!

 

KRAM!

 

 

 

Caroline
2012-10-27 @ 17:46:18
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Låter som välprioriterade kvällar tycker jag!

Härligt med massage.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0