Sköna maj

Toppbetyg till majvädret so far!!! Vår nybyggda sandlåda är proppfull med sand och där leks det flitigt nu för tiden. Det cyklas, åks bobbycar, körs med miniskottkärra och klipps gräs med den illalåtande leksaksklipparen också. Vi får släpa in kottarna när det är dags för kvällsbad, "Kvällsfrukost" (Som Arvid kallar kvällsfikat,hihi) och godnattsaga.
Jag har knåpat ihop en liten lista över saker jag vill fixa till ute. Målning, röj och trädfällning mm. Högst på listan finns att putsa de röda teglet vid entrén. Behändigt värre med en lillebror som är murare ;-). Nu måste jag bara locka hit honom...
Älsklingen befinner sig på sjukhus inatt så det känns lite tomt och väldigt ovant. Imorgonbitti drar vi iväg och hämtar hem honom, sen väntar härliga helgen!
♥♥♥
Kram//E
Caroline
2012-05-03 @ 21:31:07
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Hihi, här beter sig barnen likadant i det fina vädret, jag också för den delen. :)



Så smidigt med en egen murare nära till hands. Och visst är det roligt när man får bocka av ett projekt på sin lista?! :D



Kram

Tina
2012-05-03 @ 21:39:16

Söta och fina barn ni har Elin! riktiga charmtroll :)

Elin
2012-05-09 @ 12:27:51
URL: http://elinpels.blogg.se/

Vad gulligt skrivet Tina!!! :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0