Vårkläder=Skalkläder

Lillpluttan redo för vårväder!

Jag är ju lite av en barnklädesnörd så när jag kom över ett skalset- byxor, jacka, fleece o. mössa för löjligt lite så slog jag självklart till :-). Polarns skalkläder gillar vi och både Arvid och Freja har varsin skaloverall som jag tror kommer användas flitigt nu när det går mot vår (Och Luttan ska börja på DAGIS!!). MEN jackor är ju också himla smidigt så nu jagar jag skaljacka till Kotte, stl.110 eller 116. Helst en begagnad då jag tycker att pengarna för en ny är liiite i saftigaste laget för en jacka som används max 2 säsonger (799:-!)...Sen drar det ju ihop sig till 4-årsdagen så då kan ju ett nyinköp kännas mer motiverat. Ja vi får se hur det blir med den saken. Jag njuter just nu till fullo av leeedigheten. Ovant liksom! :-)
Kram//E
Caroline
2012-03-08 @ 10:01:51
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Här har vi också plockat fram skalkläderna, det är vårkänslor det! Skaloverall har jag funderat på för det verkar himla smidigt men varit för snål för, jackan kan man ju ha hela sommaren men en overall blir kanske för varm. Ytterkläder kan jag fundera på huur mycket som helst, haha.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0