Vädrar in vår

Vår fina kille snart 4(!) år!

Veckans tuffa start och dålig sömn gjorde min tisdag sådär..."Nuu är det min tur, nu åker jag på förkylning och skit" gick tankarna. Jag har inte varit sjuk en enda gång i år medan kottarna låg om varandra alldeles nyligen.
MEN redan idag har det vänt! En bra natts sömn var bästa medicinen men det blir en extra vilodag för att inte riskera något :-).
Nu pågår vårstädning och jag listar upp saker och ting som vi behöver få i ordning. Fönster och dörrar står öppna och huset fylls av frisk vårluft. Tvättmaskinen snurrar, täcken och kuddar ute på vädring och snart en kaffe i bästa solläget vid brygghuset. Tvätten hängs på tork UTOMHUS idag. HUR underbart är inte det???
Kram//E
Caroline
2012-03-22 @ 09:01:52
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad härligt det låter med vårstädning och att kunna hänga ut tvätten på tork.



Kram

Veronica
2012-03-22 @ 16:08:19
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Ja, visst är det underbart med vår! Nu är den på gång!



Skulle du åka på galan? Vill veta om någon jag känner ska gå och det är sista dagen idag att anmäla sig!



Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0