Morning

Vår trapp, soon to be white/gray!

Havregrynsgröt med kanel, 2 kokta ägg, 1 stor kaffe med mjölk och en omega3-kapsel ligger nu i magen. Ska bara piffa mig lite sen drar jag till stan och vänder upp och ner på Stadium tillsammans med ett gäng jobbarkompisar.
Min förkylning som smög sig på i måndags har envist legat kvar i kroppen och jag fick kämpa hårt för att hålla mig borta från nya pumppasset igår...:-(. Jag har kurerat/vilat tis,ons,tors nu men igår tog till det tunga artelleriet och jag tror fasen att halsen är 99% idag! Japp, så måste det ju vara! Ikväll ska jag ju testa ZUMBA for the first time :-D. Spännande med tanke på hur min framtida instruktörskarriär kommer utvecklas inom kort...
Kram//E
Caroline
2012-03-23 @ 15:56:07
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Så fin den är redan nu när den bara är slipad, kommer bli kanon det där när färgen kommer på också. Jag hoppas att vår trappa var lika snygg inunder laminaten eftersom jag bara vill vitluta den. :D



Lät ju spännande det där med karriärsutvecklingen, OM det är något positivt du syftade på dvs. :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0