Men stopp ett tag!

Alltså VERKLIGEN stopp!!! Hittade ett gammalt minneskort idag och jisses DÄR var förebilderna från vardagsrummet t.ex! Men sen blandat på Arvid och Freja som fick mig lite gråtmild (jaajaa det är en viss vecka i månaden för mig nu!) och får mig att inse hur j*kla fort tiden springer iväg.
Idag har det hänt grejer hemma! Vi har hyrt en golvslip och äntligen fått vidare arbetet med trappen. F har slipat den trären och nu ligger målningen på mig. Eller om vi kör på att ha den som den är....Tror vi känner efter ett tag (även om jag tror mig veta att den blir vit/grå förr eller senare, färgen är ju redan inköpt). Nu är den iaf totalt halkfri :-). Min andra griffel/magnettavla har bara en strykning kvar och garderobsdörr nr 4 och 5 av 5 ska målas. Det här med att färdigställa kan ta lite tid ibland men nu ska det prioriteras! Inomhusgörat byts ju snart gärna ut mot utomhuspyssel.
Kram//E
Caroline
2012-03-08 @ 14:19:03
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Naaw vilka sötnosar!



Vad skönt att ta tag i att avsluta påbörjade projekt. Man blir så nöjd efteråt!



Jag blir så inspirerad att slita bort den fula laminaten från vår trappa när jag läser om er trapprenovering. (Sambon skulle bli tokig) Om det är trä och inte fula spånskivor där under har jag funderat på att vitluta den precis som golven istället för att måla den. Har du någon bild på trappan efter slipningen?



Kram

Emma
2012-03-08 @ 21:43:17
URL: http://minikobra.blogg.se/

Ja, tiden går fort.. borde va dags för en tredje nu...? ;)

Fritz
2012-03-09 @ 13:32:27

Våra två vill inte ha ett syskon... Men kusiner går bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0