BLOPPIS

NIKE-shorts stl.38. Använda max 5 ggr. 100:- Sålda
Sålda!
Tunika Saint tropez stl.S/M. LIte skarpare korallfärgad än bilden visar. 30:-
Klänning stl.S, använd 1 gång. 40:-Såld
SOC träningsbyxor stl.38. Dragsko i benslut. Som nya! 50:-Sålda

Jag har nu rensat ut mängder med kläder ur min garderob. Testar lite bloppis här och hojta gärna till om ni är intresserade av att se mer! Jag kan självklart skicka om köparen står för fraktkostnaden. Om du vill köpa något av plaggen ovan så lämna en kommentar med mailuppgisfter så hör jag av mig!
Kram//E
Elin
2012-03-24 @ 14:47:35

Åhh. Jag e sugen på den randiga tunika/klänningen. Och om man får prova chinos?

/Elin

Karin
2012-03-26 @ 13:53:39

Dom rosa nikeshortsen är jag intresserad av!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0