2 Mars

Förkylda Freja...Antingen full gas eller helt färdig :-)


Inatt har jag sovit så gott! Förra natten fick ju Arvid feber och sov jättedåligt med sitt onda öra... Han sovmellan mig och F men slutet av natten tillbringade jag i hans säng istället. Ganska trångt och sömnen blev knackig även där. Efter en lång arbetsdag som skulle testa mig och mina trygghetsramar fick jag tömma varenda muskel på energi, komma hem till en öppen famn och äta massor, massor med god mat! Inte konstigt att natten till idag bringade sömn. Jag var fullkomligt utslagen,haha!
Pumpvikter 1/3 -12:

Uppv. 10kg
Ben: 22kg
Bröst: 15Kg - Pb! Känns idag...
Rygg: 17Kg
Triceps: 12kg
Biceps: 10kg
Utfall: 20kg
Axlar: 10kg/ 2.5*2
Mage: -
Musiken rockade och M hade mixat ett kanonpass!!
Jahapp, dags att göra sig redo för arbete igen. Tar emot litegrann nu när kottarna är tokförkylda och F får dra ett tungt lass här hemma...5 pass kvar sen blir det långledigt med min älskade FAMILJ!

Ikväll efter jobbet blir det nog gymmet: Rygg,biceps,baksida axel och trapezius kommer sitta fint.

Kram//E











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0