Vardagsrummet

De beiga, älskade ektorpsofforna har åkt ut från vardagsrummet och in kom något så mådääärnt som en divansoffa :-). Nu känns det inte lika sjukhusvitt och soffan är både skön och attans snygg tycker jag! Blocket är bra grejer det!
Kram//E
Anneli
2012-06-07 @ 10:43:42

Mycket fint ni har så inspirerande och smakfull inredning, kul med rabarbern. Kram från en febrig Anneli

Caroline
2012-06-08 @ 21:03:59
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Den ser ut att passa riktigt bra! Den där Foto lampan är fin, jag vill ha en ny lampa till vardagsrummet men har himla svårt att bestämma mig för vad det ska va för sort och färg. Suck. Återigen - ÅH vad jag gillar ert skåp i bakgrunden!:)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0