Semester!!!


"Omma" och "Peja"
 
Fick användning av mina nya spritstyllar!
 
 
Semestern är här och jag har fått bästa möjliga start med ett mail om min filmning för att bli licensierad SH´BAM-instruktör. Jag blev godkänd!!! :-D. Så himla skönt att ha det avklarat lagom till semestern!
Vi har ätit en mysig familjemiddag på altanen, jag och systra har vart på bodypump och nu beger hon sig hemåt igen...Vi kommer sakna dig!
 
Nu väntar en så många roligheter som midsommarfirande, Kolmården, lådbilsland, massor med slappande- förhoppningsvis sol och bad- blandat med stenhård träning. Med tanke på vad som väntar i slutet av sommaren kan man känna extra sugen på att slimma till sig litegranna...En härlig tid väntar!
 
Kram//E
 
 
 
 
Caroline
2012-06-24 @ 17:49:30
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Här har vi också semester, underbart! Fin frosting du fått till på cupcakesen! Vad är det för tyllar du köpt? Jag har funderat på Wiltons men har inte slagit till ännu, finns ju en del att välja bland. :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0