Release+träning v.22

Ikväll är det dags för release av bodystep 88 så det övas för glatta livet! Supertufft pass med sjukt bra träning för heeela kroppen :-D, kl.19:30 på Frösåkershallen!!!
Annars har dagen inletts med ett sjukhusbesök för min del. Det ledde till remiss så nu är det bara att vänta... Förmodligen och förhoppningsvis kommer jag att få mitt bråck sedan graviditeterna opererat! Även om det inte är någon risk att leva med det som det är placerat så känner jag mig otroligt lättad bara över att ha tagit tag i saken.
Träning v.22
Mån: SH´BAM
Tis: Bodystep
Ons: Blodomloppet (5 km på 25:19. Jag hade hoppats på en bättre tid men det var omöjligt att ta sig fram bland allt folk,hihi. Rekordmånga 13.000 deltagare!)
Tors: Vila
Fredag: Bodystep 88 övning
Lör: Vila
Sön: Vila
Kram//E
Caroline
2012-06-05 @ 22:26:05
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Wow! Träningen ger värkligen resultat! Fining!!! Bra sprunget oxå :)

Elin
2012-06-09 @ 10:40:12
URL: http://elinpels.blogg.se/

Tack, vad gullig du är!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0