Bebissjuk...

...Å det grövsta! Denna lilla goding har tjockat på sig ordentligt sen hon fick kika ut ur mammans mage och världens sötaste pusskinder är ett faktum! Skönt ändå det där med någon nära som fått bebis, efter en kväll där är bebissuget stillat menar jag ;-).
Nu hade jag planerat att dra igång ett pajbak men orken tryter... Kroppen säger krypa ner under täcket och förlänga nattsömnen några timmar, men efter att ha varit hemifrån hela helgen säger huvudet något annat...
Dagens bästa är att vi bokat en semestertripp till Kolmården!
Kram//E
Therese A
2012-06-10 @ 22:19:43
URL: http://sorkoet.blogg.se/

Vilket superfint kort!



Kände samma idag när jag träffade en bebis, de är ju så söta. Men oj så skönt att jag inte behövde ta den när den började knorra ;)

Caroline
2012-06-11 @ 19:08:01
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kul med en Kolmården resa! Vi har också funderingar på att åka dit i år.



Lånade bebisar är grejer det! :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0