Aktivitet

 
Det råder full aktivitet hemma hos oss! Arbetet med balkongräcket har tagit ordentlig fart och flyter på sådär bra precis som det ska! Jag och älsklingen byggde på ända till tolvsnåret igår och idag kör vi vidare med målning som slutmål :-). Samtidigt laddar vi inför helgens 2-årskalas och bakar tårtbottnar, cupcakes med rosa fluff, Leilas kanelsnurror och annat smått o gott... OM det mot förmodan blir lite tid över kikar jag in med en bild på min outfit till helgen. Då blir det nämligen även galej i form av 40-årsfest! Ha en bra (Och solig!!!!) dag!
 
Kram//E
 
 
 
 
 
Caroline
2012-06-28 @ 22:30:19
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Åh vad bra att det var Wiltons, det är antagligen dem det kommer bli. Jag måste göra en massa frosting och övningsspritsa för jag är verkligen urusel på det, det ser ju så lätt ut när de som kan det gör det.

Kul att kunna snickra nu när det är upphåll i regnet. Man maxar verkligen sin utetid nu när det är fint! :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0