Uppdrag

Ska strax packa ihop kamera + tillbehör och dra iväg. Jag har två fotouppdrag i augusti och idag ska vi kolla lite inför det första, ett bröllop!
Därefter blir det hem, fixa middag, bodystep, köra bort det sista riset efter päronträdets fall och sen sängen.
Ooops! Har det lite sjåigt med en tvååring som vägrar blöjan och oftast är jätteduktig och "issar pottan", men ibland kommer det lite här och var i huset...:-)
 
Mulle
2012-07-19 @ 21:00:32

Ja och jag och Munken har ju också uppdrag på detta bröllop till vår brors stora förtret... :-) Det gör ju bara det hela ännu roligare! Jag har jobbat på bröllop förut så inte ska han behöva skämmas heller ;-)

Helena Wallström
2012-07-20 @ 21:05:24

Hej Elin! Såg en bild på din ursnygga torkställning i tvättstugan. Precis en sådan letar jag efter. Var köpte du den? Maila gärna svar =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0