Nyårsdagen




Färdigrenoverade vardagsrummet.

Idag har vi gått igenom alla kontorslådor sen vi flyttade från gamla huset. Då hade vi ju ett helt kontor för såna saker och nu änsålänge bara en liten skrubb där en del andra saker också trängs...Men nu har vi fått ordning och även fixat nya pärmar för 2012.

Nu myser jag och Freja i soffan framför Jake o príraterna. Killarna i familjen har åkt till Arlanda för att skjutsa hem 3 av mina svägerskor och kommer hem lagom till läggdags. Imorgon börjar allvaret då jag ska tillbaka till jobbet igen. Jag har ju jobbat några få helgdagar + korta kvällar på sistone, så helt lost ska jag inte vara ;-). Men visst blir det en omställning efter drygt 1 1/2 hemma...
Med tanke på alla nyårslöften brukar den här perioden betyda högtryck på jobbet och det gillas!


Note to self: För guds skull gör nåt åt headern! Snarast! :-)


Kram//E




Cilla
2012-01-01 @ 19:37:58
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Vad fint ni har fått! Härligt ljust :-)

Jag tycker du har en fin header.

God fortsättning! Kram

Caroline
2012-01-01 @ 22:58:24
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Ni har fått det så mysigt i vardagsrummet!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0