MÖR!

Finaste julpynten har Kotte gjort!


Jahapp då var veckan igångkickad med två arbetsdagar och tre träningspass. Mitt träningsschema har utgått över ju o nyår då jag sammanlagt tränat endast 3 ggr...Ungefär det som fick plats i allt trevligt firande ;-). Nu är jag skapligt mör efter dagens tuffa bodypump (Verkligen ett hett tips om du befinner dig i Östhammarstrakten och vill köra nya releasen imorgon på Frösåkershallen kl.17.00!) och imorgon ska kroppen få vila.

Jag har dragit igång ett litet måleriprojekt och ikväll hoppas jag att det blir färdigt. Ska börja plocka undan julsakerna och kanske åker även granen...Men den ger grym mysfaktor så vi får se!


Kram//E




Emma
2012-01-05 @ 14:38:07
URL: http://minikobra.blogg.se/

Då vet man vad man har o se fram emot! Ska gå på pumpen idag, efter ett halvårs uppehåll! Wish me luck :)

Elin
2012-01-05 @ 14:58:47
URL: http://elinpels.blogg.se/

Å vad roligt!! Ja lycka till då :-). Speciellt på axellåten ...Säger bara: Armhävningar!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0