Måleri, målera



Soffbordet blev visst vitt :-) och när jag ändå var igång fräschade jag upp konsolerna från stringhyllan jag fyndade på Bakluckan i somras. Nu äntligen ska den upp! Dock är jag fortfarande i valet och kvalet när det gäller hyllplanen...Behålla i orginal eller vitmåla? Svååårt!


Kram//E






Caroline
2012-01-11 @ 16:56:03
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Värst vad du ligger i. Snyggt snyggt blev det!



Så det är också syrén som våran, blir spännande att se när ni trimmar eran. Min pappa brukade beskära sin syrénberså brutalt så jag hoppas det funkar på vår häck med eftersom vår är så nära inpå huset. Syréner är ju så vackra och doftar skolavslutning så jag vill verkligen att den klarar sig. :)



Kram



Caroline
2012-01-11 @ 16:57:35
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Sen är det bra att svara på frågan också! ;) Norrgavel ligger i Galleria Dragarbrunn.



Ha en fin kväll! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0