Ljus!



Äntligen fredag även om jag har haft noll koll på veckodagarna känns det som. Snötäcket ger så härligt ljus och jag städar och röjer i varje liten vrå. Ljust och fräscht ger mig sån energi så det märks att kroppen längtar efter vår.

Idag var planen en tjejresa till Uppsala men det blev inställt i sista stund. Hoppas vi kan ta det lite längre fram!
Men en städdag var ganska nödvändigt och jag har börjat plocka/sortera ner i våra genomskinliga plastbackar. Helt perfekt förvaring för sånt som inte är i säsong, där man ser igenom vad som finns inuti! Kommer införskaffa fler och verkligen få ordning i skrubben en gång för alla!

Viktutmaningen igår tog så idag är jag öm lite här och var ;-).


Kram//E










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0