Ledig onsdag


Rosor på kind.


Härlig promenad.


Ja någonstans där bakom bor vi. Kanske borde köpa en häckklippare för presentkorten vi fick i julklapp,hihi...Men så lummigt och insynsskyddande häcken är på sommaren! Det vildvuxna gråpäronträdet ska iaf ner ganska så snart.


Arvids julledighet är över och så fort han slog upp ögonen utbrast han "Nu måste vi gå upp och äta frukost för sen ska jag till dagis!". Skönt att se/höra honom så förväntansfull!

Jag och Freja har varit ute på promenad i solskenet och nu blir det lunch, sova middag, hänga tvätt, dammsuga mm mm. F är i skogen och hugger på obestämd tid :-).


Kram//E






leila
2012-01-11 @ 13:45:55
URL: http://leeilas.blogg.se/

jag köpte mina i västerås. det var en man som hade massor! det var bara att välja och vraka bland alla stinkande lampor. men med såpa och en hel del skrubbande och sen målande, byte av sladd mm så blir det prima! om du har vägarna förbi västerås kan du få hans mailadress!

Caroline
2012-01-11 @ 14:22:02
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Haha, så lustigt för jag har ett inlägg sparat med en bild på vår häck med hus bakom och nästan exakt samma text! Fast vår häck ja, its going down i sommar. Vad för slags växt har ni?



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0