Griffeltavla





Nu ikväll har jag äntligen fått utlopp för en av mina tusen idéer/projekt! Det ska bli en stor griffeltavla typ "kom ihåg"/"to do"-tavla som känns väldigt användbar hos oss. Placeringen är inte riktigt klar (Skulle helst vilja ha den i vårt kommande kök!) men kanske hallen eller trappen.

Idag hämtade älsklingen ut ett efterlängtat paket och även här kan jag säga ÄNTLIGEN! Ett objektiv som faller mig i smaken och som passar bra ihop med min Canon EOS 60D. Imorgon ska jag  testa ordentligt i dagsljus också! *Happy*


Kram//E





Caroline
2012-01-28 @ 22:12:54
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kul med nytt objektiv! Du har säkert skrivit det tidigare men vad blev det för något?



Griffeltavla står även på min to do lista, de är himla smidiga när man har mitt minne. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0