Evening



Min underbara kamera med nya objektivet på (Slutligen blev det ett Canon EF-S 15-85). Nu kan jag ZOOMA!!!

Jag och älsklingen har vinkat av vänner efter en trevlig kväll med plockmat och spel. Oftast är det fullt av barn springandes runt benen när vi ses (Vilket förstås också är trevligt!) så det var rätt skönt att kunna slappna av och bara umgås utan våra små ögonstenar ;-).

Imorgon ska vi upp i ottan då det blir dop utanför huvudstaden. Kameran ska med såklart och sen fullpackad skötväska, finklädd familj och en påse kläder som jag kanska får chansen att byta om jag har tur...

För övrigt 1: Idag skulle min fina anslagstavla skuvas upp och första skruven spräckte den!:-( Som tur var låg jag steget före och pysslar redan med griffeltavla no.2, modell STOR, i MDF! Mdf-biten fyndade jag i precis den avlångrektangulära form jag ville ha och sen kom idén med magnetfärg. Utan att ha en aning om att detta är hutlöst dyrt stegade jag glatt in på Colorama och berättade vad jag ville ha...Jag kan säga att fyndet av mdf:en jämnade ut sig. Lite...Men en sjuhelsikes bra griffeltavla, och kanske framför allt Magnettavla, kommer det att bli!!

För övrigt 2: Tack snälla Uppsalamamman som uppmärksammade mig om att det inte gick att kommentera här på bloggen! Så nu vet ni alla- det går att kommentera igen! Just do it!


Kram//E




Caroline
2012-01-29 @ 09:37:58
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Ha det så trevligt på dopet!



Surt att tavlan sprack! Jädrar vad besviken jag hade blivit. Tur att du hade en reservplan på gång. :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0