Det händer grejer!



Den lediga dagen blev egentligen så mkt ledig... Men jag är glad att jag är så j*kla envis för det har hänt grejer i vår mörka hall! Nu pustar jag ut i soffan med kesella och frysta bär. hungrig som tusan så det gäller på att måla :-). Trappen får snällt vänta till nästa vecka då jag har mer ledighet. Att slipa med maskin låter ju himla illa+allt damm så jag ska viga en dag och skicka iväg resten av familjen så de slipper eländet. Som synes har jag dock börjat med de 4-5 första stegen... Och färgen är inköpt!
MEN ikväll har jag tagit mig an väggen. Det svarta räcket är nedskruvat och vit färg är struket en gång av ca 3. Får repa på om jag ska komma isäng i nogorlunda tid... Arbetsdag imorgon!


Kram//E














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0