Bio











I veckan var vi på Ikea och jag har blivit Ikeafrälst tror jag. Jag har tusen ideèr om allt från köksöar till walk-in-closet i en av skrubbarna på övervåningen! If I was a rich girl....Vi kunde iaf komplettera vardagsrummet med belysning (föll pladask för golvlampan på bild 3), matta och lite lull-lull.

Ikväll ska jag och älsklingen på bio så nu ska middagen fixas och sen in i duschen!


Kram//E






Caroline
2012-01-14 @ 22:33:31
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Tror jag råkade skicka iväg innan jag hann skriva något! :D



Så snyggt ni fått det och vilka trevliga nya saker ni köpt. Kissen var ursöt den med! :) Ett sånt där skåp ska jag ge mig på att skrapa loss gammal verkstadsfärg från. Det känns ungefär lika jobbigt som med er trappa, puh! :D



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0