Träning v.8


Gammal bild men påminner om min hårstatus idag... Läget är akut! Klipp och sling wanted!!! :-)



Måndag: Gym-Axlar,Bröst och triceps + Bodystep
Tisdag: Löpning
Onsdag: Vila
Torsdag: Bodypump
Fredag: Bodystep
Lördag: Bodystep(kvartal)
Söndag: Bodybalance(kvartal)

En spretig vecka utan någon vidare planering. Men ren träningsglädje! Jag längtar tills jag får en stund över till att kika på dvd:erna jag fått i helgen! Här ska övas nya pass!!!
Målet denna vecka är mer gym (Mina ambitioner är ju att få in 3 gympass/vecka- men shit. Hur ska man hinna med allt!) och som vanligt MER löpning. Det verkar blir mkt varmare framöver och kanske kan vägarna bli isfria även ute hos oss i bushen ;-P.

Kram på er!

                                                                                ♥











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0