Nytt protein


Veckans enda lediga dag går mot sitt slut... Och jag är oroväckande täppt/ tung i huvudet. Det känns som om omgivningen sprutar förkylning åt alla håll och kroppen kämpar emot så mkt det går. Skönt att planen säger vilodag och jag har roat mig med att klicka hem lite nytt protein + shaker. Nu ska jag testa nåt nytt! Myofusions vanilj har jag kört på ett bra tag och har verkligen supernöjd. Gillar vanilj som är så allround och passar bra även i smoothies och kesella. Men nu ska jag testa Cappucinosmak! Förhoppningsvis är det inte lika sött i smaken som vaniljen och kaffesmak kan man väl inte få för mkt av!? Unnade mig även en ny shaker med förvaring som jag spanat på ett tag. Lite extra taggad till kommande träningspass- JA! :-D


Kram//E









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0