Löpning 2012

Mycket snack och lite verkstad när det gäller min löpning för tillfället... ;-). Men i mina planer finns följande lopp med i beräkningarna så nu längtar jag till snön smälter och man kan skena utomhus.

Vårruset


Tjejmilen

Blodomloppet

Stadsloppet (datum för 2012 är ej spikat men bilden är från mitt senaste stadslopp 2007. Vårt låg i orange!)

Ska DU springa något lopp i vår/sommar???

                                                                                ♥
                                                                           Kram//E

Cilla
2012-02-19 @ 13:23:40
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Jag har också tänkt springa Stadsloppet. Och med i mina beräkningar finns även Halvmaran. Måste bara bestämma mig till hundra och sen ge järnet och träna :-)

Kram

Annika jansson
2012-02-19 @ 20:36:43

Japp blodomloppet med dig och kanske Susanne.

Lynn
2012-02-19 @ 22:16:18
URL: http://edvida.blogg.se/

Vårruset i Gävle blir det för mig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0