Februarisol och träningsvecka

 

 

 

 

Vi har haft en sån där underbar dag ute i februarisolen. Först lunch på Adas, sen pulkaåkning i backen, följt av promenad med vagn/snowracer. Så välbehövligt att tanka lite solsken och friskt luft och jag kan inte tänka mig ett bättre avslut på vår vecka- min lediga helg!

Jag bytte ut ryggpass mot bodypump och den gångna träningsveckan blev tillslut såhär:

Måndag: Gym:Triceps, bröst och axlar (Start av mitt nya träningsupplägg- kände av triceps typ hela veckan!!)
Tisdag: Gym: Ben, mage (Samma sak här...Rumpa+hamstrings kändes fräscha först igår sen detta pass)
Onsdag: Vila
Torsdag: Bodypump
Fredag: Bodystep
Lördag: Vila
Söndag: Bodypump

Jag har överskattat min tid till träning en aning...(Läs alldeles på tok ;-) ) Ja, när jag tog mig an den nya träningsplanen i tanken alltså. I praktiken blev det lite annat men nu ska jag testa mig fram till något hållbart.

En bild på nya träningsshortsen också...:-)



Kram//E









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0