Min vecka/ bröllopsbilder

 
Veckan rusar iväg och jag hinner knappt med! Galet mkt jag vill hinna men det finns inte mkt ork kvar när den lilla stunden kommer... Så jag bara göttar ner mig i soffan och njuter av träningsvärk i musklerna jag pushade på gymmet igår. Kvällens steppass tog som vanligt kol på all energi -som det ska va!!!- och imorgon är det gymmet som gäller igen. Nu är jag äntligen igång efter semestern! :-D
 
Helgen inleddes ju med ett sagolikt bröllop och jag har äntligen fått tid att kika igenom alla bilder! Så nu bara måste jag visa ett litet smakprov! Hoppas verkligen att det är ok L&V. 
Inte ett dugg sugen på att gifta mig nu... ;-). Ha en fin vecka nu så får vi se när jag kikar in här igen!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0