Utomhusprojekt

Idag spenarades hela den lediga förmiddagen utomhus. Kidsen sprang av sig på vår leriga uppfart, Freja envisades med att slicka i sig av den lilla snö som fanns kvar, Älsklingen donade i garaget och jag tog tag i rabatterna. Ujujuj vilket göra. Som jag nämnt tidigare. Det finns mkt att göra i vår trädgård!
Till inköpslistan lägger jag till ett par trädgårdshandskar till mig. Där finns sedan tidigare:
*Gräsklippare ( Vår käre son tankade den gamla med vatten i somras, Klippon gillade det inte och vägrar nu starta...)
*Grill. Ett måste! Och grillsäsongen är ruggigt nära!
*Markis till balkongen. En stor en som fyller både solskyddsfunktion och takfunktion.(Vi överlever utan. Men bara nästan ;-) )
Japp det var den lilla inköpslistan än så länge... Bara att försöka ta sig hårdare i kragen och spara!
Caroline
2012-04-22 @ 12:00:52
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Har ni en stor trädgård vid nya huset?



Fy vad tråkigt att den gamla gräsklipparen inte vill vara med längre! Det går inte att lämna in den på någon verkstad och se om den går att laga? Vi måste också köpa en gräsklippare i år, funkar inte med vår gamla handjagare här, haha. Såå tråkigt att lägga pengar på, vi är inne på en åkgräsklippare men de kostar ju muchos dineros. Tråk!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0