Påskbabbel

Morotskaka till påskfikat!

Efter en natt där hela familjen trängdes i samma säng och febriga kottar var energin liiite låg när klockan ringde och det var dags att stiga opp. Men dagen har varit toppen och jag är så lycklig just nu!
Kroppen är mör efter träningspasset och jag låg i sängen som en urvriden trasa säkert 2 timmar när jag kommit hem. Älsklingen fixade påskmiddag så vi fick lite påskaftonfeeling trots sjuka barn och inställd Björingetripp.
Efter det piggnade vi till allihop och drog med oss skåneborna på promenad. Arvid rätt nöjd när han fick tränga sig ner i emmaljungan,hihi.
Arvid och Freja var feberfria ikväll så jag hoppas sjukan försvinner lika snabbt som det kom! Själv har jag fått ett ryck och röjer omkring och försöker få ordning och reda. Jag blir tokig på alla kläder som är i omopp! I torsdags köpte vi skenor och garderobsgrejor för att äntligen få lite struktur på vår förvaring i en av skrubbarna. Skänt att vara ledig i två hela dagar till! Needed!
Kram//E
Caroline
2012-04-09 @ 21:31:03
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Sköönt att få ordning på klädkaos. Förvaring kan man aldrig få för mycket av.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0