Det vänder!

Sakta men säkert börjar jag må lite, lite bättre. Äntligen! Jag kan ta några andetag utan att kosta febrilt, Jag kan vara utan nässpray mkt längre än en minut och jag har faktiskt gått från vågrätt läge till lodrätt vid ett par tillfällen idag! Yeeey! När jag var uppe på benen var jag bara tvungen att sticka ut näsan i friska luften och det har faktiskt hänt en hel del i trädgården sen i söndags! Vill bara ut och röja upp. Det behövs... Men prio ett är sand till kottarnas nya sandlåda. Någon som vet en "sandleverantör" i Östhammarsområdet? :-).
Imorgon inleder vi helgen och det känns himla bra att vi är påväg tillbaka. Hostan är envis, speciellt på Luttan, men ändå. Piggare är vi helt klart! Jag ska skriva en köplista och sen ska kyl och frys fyllas. Lite nya blommor i fönstren står också på önskelistan. Härligt med helg!
Kram//E
Johanna
2012-04-13 @ 10:40:50
URL: http://rixpucko.blogg.se/

Jokab har sand! :)

Elin
2012-04-14 @ 10:22:23
URL: http://elinpels.blogg.se/

Tack för tipset!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0