1 April

Kvällen har varit kaosartad med två grinande kottar som helt klart är slitna efter helgens festligheter och sena kvällar...Men nu har lugnet lagt sig och jag och älsklingen har gjort var sin smoothie och surfar runt bland resebolagens sommarresor. Vi har planer på en utlandsresa och det känns så spännande!! Det här med att resa med barn blir ju något nytt och lite av en utmaning men också underbart att få komma iväg tillsammans till paradiset. Den största utmaningen vi har just nu är att Arvid verkligen inte vill flyga... Så vi har lite att jobba på innan vi bokar.
Och så träningsveckan! En vecka med mkt tårta så nu ska jag fokusera på en skriktare kost. Beach 2012 är faktiskt ganska nära även om vädret just nu säger nåt helt annat ;-). Nästan ALLA pass har känts riktigt tunga trots att jag kört på samma vikter/belastning som i vanliga fall så jag hoppas kunna känna det flyt jag vant mig vid att ha kommande vecka...
Måndag: Bodystep (inst.)
Tisdag: Löpning
Onsdag: Vila
Torsdag: Bodypump
Fredag: Bodystep
Lördag: Vila
Söndag: Bodypump
Nästa vecka blir det fokus på gym och löpning! :-D
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0