Röj!

Våra barn blir som tokiga när det ringer. De ger sig inte förrän de får hålla luren och prata en stund! Ibland kommer samtal som de faktiskt inte kan delta i och då blir man inte populär,haha. De gillar att snacka i telefon helt enkelt!


Kaffebryggaren är igång och jag ska ta en liten surfbreak mitt i röjet. Jag plockar med kläder och det verkar va ett arbete som kan pågå i evigheter! Nu kör jag på i hallen där vi inte riktigt har ett fungerande system med alla ytterkläder... Det märks liksom extra bra ju mer höstkläder som kommer i användning. Någon tjockare tröja och typ windstopperjacka har ökats på med höstjackor, överdragsbyxor, galonkläder, ullunderställ, mössor och vantar. Av någon anledning har mina barn flera uppsättningar också så det är lite huller om buller. Milt uttryckt!
Det gäller att plocka undan ALLT "somrigt", platsen kommer behövas så snart overaller och vinterkläder åker fram. Tänkte visa er barnens vinteroutfits lite senare!

Typiskt att jag hade häcken full när klädbytardagen gick av stapeln i söndags. Jag hade absolut ingen tid över till att sätta mig och märka upp kläder till försäljning. TYVÄRR! Det hade behövts... Nu har jag en drös som ska iväg till en liten minikusin, men sen blir det nog BLOPPIS om det kan vara intressant?? Tradera finns ju också, men det krävs en del arbete. Vi får se när jag hinner ta tag i det. Ambitionerna finns iaf! ;-)

Kram//E
Therese
2011-09-28 @ 15:18:24
URL: http://sorkboet.blogg.se/

bloppis tycker jag låter trevligt :)

Ida
2011-09-28 @ 17:01:13
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Bloppis :D det gillar vi. Jag kikar gärna på vad du vill bli av med.

Hallen blir ju alltid propfull... spelar ingen roll hur mkt man sorterar ur o fixar. Jag ska oxå ta ett röj där så fort badrummet är klart :)

Trevlig kväll. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0