Smakprov...

 


...Från dagens fotouppdrag! Nu sitter jag och försöker sätta mig in i redigeringsprogram av bilder i RAW-format och jag blev faktiskt nöjd med dagens bildskörd. Ni får se fler bilder när de är färdiga :-). Jag har tom fått tummen ur och klickat hem ett objektiv(!). Tredje gången gillt så jag hoppas,hoppas att jag äntligen ska få mina krav uppfyllda.

Måste fixa nåt lätt mellis innan vi går isäng. Det gick åt mkt energi på pumpen idag, jag var ju tvungen att lägga på lite extra för att testa! Det nya passet är verkligen för bra för att missas. Jag älskar koreografin med framför allt musiken till!

Kram//E
Caroline
2011-09-26 @ 10:23:16
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Fin bild! Vad blev det för objektiv den här gången? Och vad hade du innan som du inte varit nöjd med? :)



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0