SKOR!

VIKING

VINCENT

KAVAT

TRETORN


Igår åkte jag med några tjejkompisar för ett återbesök på bakluckeloppisen vid Täby galopp. Ett underbart besök med många, många fynd...Vågar jag berätta att jag åkte därifrån med 5 par skor och 2 par stövlar till Freja?! Ja, bland mkt annat då! Några av dem ser ni på bilderna och jag är mest nöjd med vikings gore-tex-skor. Gav runt en hundring för ALLA par jag köpte. Annat jag fyndade var galonbyxor till båda kottarna, dockvagn, cult design ljushållare, barnkläder, Kavatkängor till Arvid, leksaker och barnböcker mm mm. En kanonloppisdag!!

Kram//E




Lynn
2011-09-05 @ 22:05:34
URL: http://edvida.blogg.se/

Alla skor och stövlar var toppen men vikingskorna var verkligen ett klipp! Själv sitter jag på golvet och läser böckerna för barnen oavbrutet, om och om igen... :)

Kram

Caroline
2011-09-06 @ 11:00:07
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

OJ det var en en massa skor du fyndat! :D Riktiga klipp måste jag säga.



Kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0