Sista gången


Jag smårepeterar stepen inför passet ikväll. Sista gången jag kör det gamla så nu jäklar! Nästa fredag releasar vi Bodystep #85, ett suuuperpass, jag är taggad till tusen :-). Av någon anledning är fredagstiden inte den mest fullproppade om jag säger så , men jag måste få slå ett hårt slag för att träna en fredagseftermiddag. En grym inledning på helgen som för de flesta bjuder på lite mer vila. Jag ÄLSKAR det! Och bodystep ska det ju vara såklart, den perfekta inledningen på mitt fredagsmys! Sen ska jag och älsklingen käka pilgrimsmusslor (first time!) och slappa järnet. Jag jobbar hela helgen + mån,tis så den lediga tiden måste tas till vara på lite extra ;-).

Trevlig helg på er!!!

Kram//E



Johanna
2011-09-16 @ 15:07:40
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Jag önskar att jag kunde/ville träna Bodystep man jag är så kass på det! Har ingen som helst kordinationsförmåga alls... jag bara skrattar mig igenom det för armar och ben vill olika saker... hjääälp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0