Rise and shine!


 

Freja vaknar oftast på strålande humör ;-).

 

Av någon anledning har jag varit vaken sen 05.30! Så typiskt mig när jag får för mkt som snurrar i skallen... Nåja, ganska så mysigt att stiga upp i gryningen, tända ljus och dricka morgonkaffet i lugn och ro. Alldeles strax ringer väckarklockan för resten av familjen och då gäller det att hålla tungan rätt i mun. Det är mkt som ska tas med när vi lämnar hemmet för dagens alla äventyr! Först och främst ska jag ta tag i mig egen packning. Kamerautrustning och träningskläder till pumpen ikväll, och så "bärryggsäcken". Måste slänga in nya vagnen i bilen (En Emmaljunga duo edge sport införskaffad!) så att Freja kan sova en stund efter lunch. Ja, bara att sätta igång då!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0