Lycka...



...Är att få komma hem till sin familj efter en instensiv träningsdag i huvudstaden. Min älskade familj!!!
Supersaturday var verkligen lika spektakulärt som jag förväntat mig. Det var 2 år sen jag gick sist och denna gång körde de även klasser i själva globen. Urhäftigt! Jag testade SH`BAM som releasades i Sverige och gillade det skarpt. Tänk om vi kunde köra det på vår anläggning i framtiden! Sen blev det Bodystep, Bodyattack och Bodyjam. Mina stackars fossingar är röda och blåsiga men det var det värt...Jag är bara helt genomlycklig efter en sån här dag. Och trött. Nu längtar jag bara efter att börja öva in det nya steppasset. Så himla, himla braaa!!


Kram//E



Cilla
2011-09-04 @ 08:41:33
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Det var sjukt kul! Vilken stämning :-)

Hoppas ni tar in Sh'bam.

Kram

Michan
2011-09-05 @ 10:02:33
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Vad duktig du är, tänk att du orkade :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0