Höstpromenad


Efter att ha spenderat hela helgen på jobbet kände jag att jag behövde ut i friska luften. Efter jobbet skulle jag va med på pumpen men vi fick ställa in...Jag körde igenom stepen istället och sen blev det en promenad med familjen i höstkvällen.

Nästa veckan inleds intensivt men det känns helt ok. På nåt sätt effektiviseras jag när jag får jobba lite och jag tror jag ska ro iland det hela :-). Imorgon kommer äntligen elektrikern och fixar i badrummet och tvättstugan. Det är efter hans jobb som vi kan färdigställa badrummet helt så han är väldigt efterlängtad! GUD så skönt att få upp spegelskåpet med inbyggd belysning!

Kram//E




Coquina
2011-09-20 @ 00:14:53
URL: http://coquina.blogg.se/

Vilken fin blogg du har =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig med barn =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0