Hard work work



Luttan på dagens utelek!

De senaste 7 dagarna har jag jobbat 6. Den sjunde dagen (fredags) ledde jag step så egentligen blev det lite jobb då med :-). Kul att jobba men jag och F har knappt träffats då vi gått om varann på vardagarna (han jobbar dag och jag kväll) och jag jobbade hela helgen. Nu saknar jag honom! Men efter ikväll är jag ledig ett tag igen så då tar vi igen den förlorade tiden :-). Kanske kan bli nån rolig familjeutflykt till helgen?...Lekland eller liknande. Och så söndag ska Arvid börja på barngympa. Det tror jag kommer bli väldigt populärt!

Nu drar vi till Liam på 3-årskalas!

Kram//E
Caroline
2011-09-20 @ 12:55:37
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Trist när man knappt hinner ses i vardagen!



Molo lurvisen är så himla fin! Jag har en likadan overall liggande någonstans som det börjar bli dags att rota fram igen. Härligt uthus hon är på väg att klättra in i också.:)



Kram kram

Syrran
2011-09-20 @ 21:38:34
URL: http://minikobra.blogg.se/

Känner igen mig, Marcus jobbar kväll o helg den här veckan o jag går i skolan :/ Tur att man kan sysselsätta sig med massor av plugg :O



Åh vad kul med barngympa! Ser fram emot att få se vad han lärt sig där när jag kommer upp o hälsar på!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0