Bilder på mina...

 

 

 

 


...Älskade barn för ovanlighetens skull ;-). De här är tagna för ett år sen! Familjemys i mammas och pappas säng var en stadig punkt på dagsschemat redan då. Freja var så liten men med massor av bebishull och såååå galet söt, tänkt att knatar runt för fullt nu...Ingen bebis längre! Arvid, 2,5 år och full av bus som vanligt. Då var rollen som storebror fortfarande ganska ny, men vilken storebror han är vår Kotte. Hans tålamod med Freja är  beundransvärt! Älskade, finaste barnen!!


Helgen har startat redan men inte riktigt som vi tänkt. Freja med feber och jag ska hoppa in och jobba fredagkvällen...Imorgon har vi tid hos BVC för koll av några mystiska utslag på Freja också. Kan bara glädjas över att våra barn hållt sig friska typ hela sommaren, så nu får vi helt enkelt gilla läget och bara ta det riktigt lugnt.

Kram//E





Elin
2011-09-11 @ 22:00:18
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Underbara bilder! det spelar ju ingen roll ifall bilderna är lite gamla, fina bilder på ens barn tröttnar man ju aldrig på och det är ju så kul att kolla tillbaka och minnas lite, tiden går ju så fort! Ja jag hoppas att skorna jag köpt är bra, jag köpte kuoma för att hon sa att de var varmast, det blir ju säkert mot minus tjugofem grader här så jag hoppas att det stämmer :) ! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0