Vill ut!




Idag är det strålande vackert höstväder och jag hoppas kunna bädda ner barnen i syskonvagnen för att komma ut i friska luften. Arvid sover fortfarande (11.30!) så vi får se hur läget är när han vaknar. Han känns feberfri iaf!

Tisdag idag och sprängningarna här i området närmar sig...Det är elkablar som ska grävas ner men här omkring är det berg överallt så de måste spränga sig ner. Lite obehagligt tycker jag. De kommer och kollar skorstenarna på vårt boningshus och brygghuset i slutet av veckan. Ladugården, som står väldigt nära sprängningsområdet, är redan besiktad. Risken där är väl sprickor i den murade delen. Jag tror jag ska ta en sväng med kameran för säkerhets skull. Det är ju snabbt gjort IFALL det skulle bli sprickor kan det vara bra att kunna bevisa att de inte var där redan innan.
Ja,inte så intressant kanske, men nu vet ni det :-).

                                                                                  ♥
                                                                           Kram//E


















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0