Snubbeltrubbel



Älskade lilla snubbelfia...

Herregud vilka griniga bebisar vi haft i huset idag! Kan ana att någon släng av förkylning finns kvar, plus att de har snubblats och ramlats typ hela tiden...Freja klättrar och far och idag när jag lämnade henne en stund för att börja med maten hörde jag en duns... Åååå, det går kalla kårar genom hela min kropp när någon av barnen gör sig illa! Stor "Kalle-Anka-bula" i bakhuvudet. Lilla, lilla Freja!! Inte långt därefter lyckades Freja krocka med Kotte så hon slog upp läppen = blodbad och Arvid fick ett otäckt blåmärke över tinningen!
Nä nu funderar jag på att köpa var sin hjälm och klä in dem i helkroppsskydd!

Nu myser jag och F med Te, mackor och film. Jag har surfat runt efter vinterjacka men nej, jag måste prova innan jag kan välja. Fasiken vad dyrt det ska vara! Men i år måste jag ha en ny VARM vinterjacka. Och skor. Och mössa. Och vantar. Take me shopping!



Kram//E



Anna
2011-10-18 @ 20:17:22
URL: http://ambi.blogg.se/

Vilken underbar bild på er!



Det gör ont i en själv när ens barn gör illa sig. Jag vill ha hjälm på Gabriel för han är livsfarlig. Tror att han kan allt.



Tack för kommentaren angående amningen. Ja försöker trappa ner amningen men det går rätt segt då Gabriel inte vill äta så stora mål mat åt gången. Men varje matbit som går ner gör att han inte orkar lika mycket bröstmjölk :-)



kramar






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0