Bilder...










...Från dagen. Putsat fönster, bytt gardiner och fått upp krokar till barnens jackor i hallen. Familjens sjukdomsstatus är oförändrad. Jag känner mig nog tom lite piggare, men Arvid... En kort stund nu på kvällen var han iaf pigg...Men nyss kom han uppvinglandes från sängen, stekhet och omöjlig. Vi får inte i honom något febernedsättande! Skulle varit bra om han fick ner febern till natten men nu får vi se hur natten blir.

Själv lider jag av svåraste shoppingsuget ever. Jag försöker ställa in mig på att SPARA till den nalkande Ullaredsresan. Men nu lutar det åt att jag och älsklingen bokar en barnfri hotellnatt i huvudstaden! Känns inte helt fel :-) Hoppas vi kan boka in det snaaart.



Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0