Springa i skymning

                                  
                                                                                        Sommar...

Idag hann jag ut på en löprunda mellan middag och barnens kvällsbad. Redan klockan 17.00 började det skymma och jag fick älga på rätt bra för att hinna hem innan det var helt mörkt... Där jag bor finns det ingen gatubelysning förstår ni ;-), så lite läskigt att springa i mörker. Jag hade Arvids reflexväst på mig så syntes gjorde jag iaf!

Nu har jag en bad feeling som jag hoppas är väldigt, väldigt tillfällig. Känner av HALSEN och näsan rann lite väl mkt när jag var ute och sprang... Jag har känt mig så himla pigg och frisk på sistone, till skillnad från förra hösten när jag var konstant förkyld kändes det som. NEJ, det här är nog borta tills imorgonbitti :-).
Arvid har fått blåsor på tungan för femtioelfte gången och jag tycker så synd om honom. Salivproduktionen ökar och så få han så svårt att äta. Jädra skitblåsor!

Ikväll blir det superlugnt! Jag ska ladda upp med mandariner, keso och kanel, sen lyfter inte jag rumpan ur soffan på hela kvällen. Onsdag är ju bästa tv-kvällen med "Arga snickarn" och "Bron" så det känns ganska bra.

                                                                                          ♥

                                                                                     Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0