Skit dag...

...Kort och gott...Rökfyllt hem, allt luktar och det sticker i ögonen, dörrar och fönster öppna, tvätta, tvätta, tvätta, vara utomhus hela dagen med två stackars halvförkylda kottar, jag = PMS-monster som exploderar för ingenting!

Snart drar jag till jobbet och jag kan bara hoppas att dagen inte fortsätter i samma anda. Jag har hört att om man bara börjar le stort så kan man lura kroppen/huvudet att man faktiskt ÄR glad. Ska genast testa!

                                                                               ♥
Veronica
2011-10-27 @ 19:25:49
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Aj, låter som en tung dag...

Hoppas att det vände senare!



Sv: Isacs mössa kommer från Nova star och köptes på barnmässan förra året. Tror nog att de finns i år med!



Kram!

Johanna
2011-10-28 @ 07:57:11
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Neeej... vi har också haft ett rökfyllt hem för några år sedan, lider med er!

Hoppas denna fredag blir bättre!

Kram Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0