På G!


Hej bloggen! Jag har nu gått av mitt schema som bestått av väldigt mkt jobb den senaste tiden. Verkligen nyttigt för mig för jisses vilka planer jag har nu!... Vill måla väggarna i trappen (För att inte tala om själva trappen!!) Rama in de fina fotona jag fick med posten idag, Städa, sortera, plocka och organisera. Få ordning!!!
Idag fick jag dessutom ett riktigt bra besked i "rätt riktning" och snart är ett huvudbry skönt nog påväg att suddas ut. Allt ordnar sig till slut och just nu mår jag så jäkla bra! :-)

Bloppis är också på G så håll utkik.

Kram//E




Caroline
2011-10-04 @ 19:26:08
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Visst är det skönt när man har vind i ryggen!



Hoppas du får en trevlig kväll!



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0