Olycka



Igår ramlade vår Kottebus så illa att han slog upp ett jack på ena kinden. Det blödde rätt ordentligt men han var väldigt bestämd och vi fick inte titta eller komma nära för att sätta på plåster... Han lugnade snart ner sig men jag tyckte det såg otäckt ut. Efter drygt en kvart sipprade det fortfarande lite, lite blod ur såret så jag ringde akuten för att kolla vad de tyckte. Vi fick komma in och de tejpade ihop såret så fint. Arvid var hur duktig som helst och fick välja leksak innan vi åkte. Nu tycker jag verkligen att det är färdigramlat för mina små kottar... Den här gången kunde inte Arvid riktigt hjälpa att det gick som det gick tyvärr, men han hade trots allt "tur i oturen"!

Helgens sista dag är här och vi mjukstartar med lång söndagsfrukost. Jag har träningsvärk lite här och var, bl.a efter mitt och älsklingens träningspass igår. Jag skulle så himla gärna vilja gå på pumpen idag men jag spikar inget. Vi ska till svärföräldrarna och sen har vi en bil som F måste pyssla med. Kanske kommer tiden räcka till för ett träningspass idag med :-).


Kram//E



Caroline
2011-10-25 @ 11:18:40
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Lilla stackaren! Hoppas att det inte gör ont och att det läker fint.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0